Visual Proof produktioner

Visual Proof har hjulpet en lang række store og små virksomheder i kampen for at vinde opmærksomhed og tillid på nettet. Med en underholdende, autentiske tilgang til den visuelle formidling skaber vi engagerende og effektivt indhold, der både kan mærkes i maven og aflæses på bundlinjen!

Her på siden kan du se et udpluk af film og fotos fra tidligere produktioner.

Profilfilm og branding

IBF Ikast Cup - Meget mere end bare fodbold

Hvert år samler IBF Ikast Cup børn og unge fra nær og fjern til et traditionsrigt fodboldstævne, hvor bolden blot er begyndelsen. Her er fællesskabet i centrum – på tværs af alder, hold og landsdele. Fra intense kampe på grønsværen til grin, venskaber og uforglemmelige øjeblikke uden for banen. Visual Proof har sammen med IBF indfanget energien, glæden og sammenholdet – så minderne kan leve videre længe efter sidste fløjt.

Nord-Als Musikfestival - Ingen fest uden frivillige

I samarbejde med GOTO Sønderborg har Visual Proof produceret en stemningsfyldt video, der sætter fokus på de lokale ildsjæle, som gør det hele muligt. Resultatet er en varm og nærværende fortælling, der viser, hvordan engagement og sammenhold kan skabe noget helt unikt – år efter år.

KPA Projects - Totalleverandør af storkøkkener og god service

Hvordan bygger man det perfekte storkøkken? Hos PKA Projects ved de, at det kræver meget mere end bare gode materialer. I denne profilfilm har Visual Proof hjulpet med at sætte spot på PKA’s brede palette af ydelser og dedikerede tilgang til kundeservice. Det er samtidig et eksempel på, hvor stor værdi tilfredse kunder kan tilføre i autentisk videobranding.

NB! Film kommer snart

RIT IT-sikkerhed

Hos RIT handler it-sikkerhed ikke kun om teknologi, men om mennesker. Visual Proof har skabt en brandfilm, der fremhæver nærvær og engagement i en branche, der normalt forbindes med tal, kode og komplekse systemer. Resultatet er en varm og troværdig fortælling, der gør teknologien lettere at forstå – og relationerne stærkere.

Unilite - Glade medarbejdere er nøglen til glade kunder

Personlighed det eneste, konkurrenterne ikke kan kopiere. Derfor ønskede Unilite en profilfilm, der handlede mindre om selve produktet og mere om de mange gode mennesker bag.
Et eksempel en ærlig og underholdende reportage, der viser at glade medarbejdere kan skabe en kundeoplevelse udover det sædvanlige.

We Are Humans - Et bureau med begge ben på jorden

‘We Are Humans’ er et digital marketing bureau med særlig fokus på tætte kunderelationer og jordnær, ærlig kommunikation. Og det er netop budskabet, som Visual Proof har hjulpet med at formidle gennem en autentisk reportagebaseret brandfilm og en lang række kortere videoannoncer til sociale medier.

Theo - Kompleks SaaS med personlighed

‘Theo’, der tilbyder service til CSRD-rapportering, havde brug for hjælp til at skubbe deres produkt ud over rampen. Målet var at gøre den langhårede jurasnak lidt mere underholdende og interessant uden at blive for useriøs og miste troværdighed i B2B-markedet. Løsningen blev denne profilfilm samt en pakke af forskellige videoannoncer.

Kampagnestrategi og contentproduktion

Landsskuet - De bedste historier fra landet til byen

I forbindelse med Landsskuet 2024 og 2025 har Visual Proof stået i spidsen for at give markedsføringen af det over 100 år gamle dyrskue i Herning et frisk pust - med målsætningen om at skabe fornyet opmærksomhed omkring det traditionsbundne landbrugsevent fra især børnefamilier og byboer.

Gennem en intensiv tilstedeværelse på Facebook og Instagram lykkes det at opnå over 2 millioner visninger med tusindvis af interaktioner og en besøgsrekord på 55.000 gæster som resultat. Her kan du se et lille udpluk af de mange forskellige videoer, der var med til at bane vejen for Landsskuets succesfulde markedsføringskampagne.

Et smilende mand i en sort skjorte står foran en baggrund med industrielt udstyr og maskiner.

“Vi valgte Visual Proof til at give markedsføringen af Landsskuet 2024 et ekstra løft. Og hvilken succes! Jannik formåede med hans store engagement, faglige kompetencer, energi og ikke mindst personlige egenskaber, at vise levende videoer og reportager af, hvad Landsskuet kan bidrage med af oplevelser for både udstillere og besøgende.”

Mads Fjordside, Leder af Landsskuet

Seks sorte stjerner på en turquoise baggrund

Eventvideo

GOTO Sønderborg - Til gallapremiere med Sønderborg Sommer Revy Show

Hvad sker der, når man stuver 65 karismatiske influencere, skuespillere, realitystjerner og sangerinder sammen i en flyver til Sønderborg med to kasser magnum-champagne og et halvt kilo caviar? Se svaret i denne reportagevideo fra gallapremieren på Sønderborg Sommer Revy Show 2025, som blev produceret i samarbejde med GOTO Sønderborg.

IBF - Indvielse af Truck Charge

IBF markerede indvielsen af deres nye ladestation for el-lastbiler i Ejby med fint besøg fra Kristian Jensen og Green Power Denmark. Visual Proof dokumenterede den vigtige begivenhed med fremtidens grønne transport i fokus.

Sønderjyske Herrehåndbold - Kick off event

Sønderjyske Herrehåndbold slog dørene op til deres kick-off-event for over 200 sponsorer og samarbejdspartnere – og Visual Proof fik æren af at fange det hele på film. Det blev en dag fyldt med energi, grin, fællesskab og ikke mindst… gospel. Et øjebliksbillede af den særlige kultur og passion, der binder klubben og dens stærke netværk tættere sammen.

Nordborg Resort - Rejsegilde

Nordborg Resort inviterede i efteråret 2024 til rejsegilde for at fejre etableringen af Nord-Als’ kommende turistmagnet. Bag resortet står to af Danmarks største virksomheder; Linak og Danfoss-koncernens BMC-fond.

RIT - Inspirationsdag

RIT samlede kunder og samarbejdspartnere til en inspirerende dag fyldt med faglige indsigter, spændende oplæg og stærke netværksmuligheder. Visual Proof var med og fangede stemningen.

Informations- og læringsvideo

Aarhus Vinterherberg - Hvervekampagne

Aarhus Vinterherberg, der drives med støtte fra Røde Kors, Blå Kors og Kirkens Korshær, er hvert år udfordret på at skaffe nok frivillige hænder til at holde dørene åbne for udenlandske hjemløse uden opholdstilladelse i de koldeste måneder af året.

Løsningen blev denne oplysningsfilm samt en række kortere versioneringer til sociale medier, der med udgangspunkt i den barske historie om de hjemløse forsøger at vække sympati og lyst til at hjælpe.

Online Dansk - Fra 0 til 4000 følgere på TikTok

Den digitale sprogskole Online Dansk tilbyder fleksibel danskundervisning til indvandrere og flygtninge. Visual Proof har stået for udvikling og produktion af over 50 undervisningsvideoer inklusiv en lang række dialoger som illustreret her.

Produktionen bestod desuden af en større SoMe-kampagne, der på de første tre måneder voksede Online Dansk’s nye TikTok-profil fra 0 til 4000 følgere.

Portræt- & reportagefoto

Kundevideo / Testemonials

Skab stærk troværdighed med autentiske kundehistorier, der bygger tillid og styrker din brandfortælling.

Når dine kunder fortæller om deres oplevelse med din virksomhed, skaber det en overbevisende og ærlig anbefaling, som potentielle kunder kan spejle sig i. En testimonial- eller kundevideo kan stå alene som en stærk markedsføringsvideo eller indgå som en naturlig del af din brandfortælling.

Videoannoncer og SoMe-content

Korte, skarpe og målrettede videoer er nøglen til at skabe synlighed og interaktion på sociale medier. Med visuelt stærkt SoMe-content og effektive videoannoncer kan du formidle dit budskab hurtigt og fængende – præcis dér, hvor din målgruppe er mest aktiv.

Uanset om det er kampagneindhold, produktpræsentationer eller brandfortællinger, sikrer vi, at din video skiller sig ud i feedet og skaber resultater.

Ekspertvideo

Den lille sjove

Fraklip

Dygtige nørder

Reel med følelser

Stemningsrapport

Alt det bedste fra TV

Visual Proofs autentiske formidling har sine rødder fra reportage- og underholdnings-tv. Stifter Jannik Stamm Mikkelsen har som journalist og redaktionschef arbejdet i over 10 år med udvikling og produktion af tv-programmer ved både DR, Metronome Productions og Kompagniet.

Her er et lille udpluk:

To mænd med rygsække står i en solsikkemarker under en blå himmel, solen går ned i horisonten.

Med Rygsæk og Rullekuffert
Kompagniet, Produceret for TV2

Personer i kostumer på teaterbillede i træhus, omgivet af stearinlys og rekvisitter i nordisk stil.

Mission Valhalla
Metronome, Produceret for DR Ramasjang

En gruppe glade mennesker, herunder voksne og børn, poserer sammen og smiler, med teksten 'TEAM PEDERSEN' over.

Team Pedersen
Metronome, Produceret for Discovery

6 mennesker holder en person vandret over deres arme i en biograf eller teatersal. Der er et tegn foran dem, der siger 'VI ER ORDBILDE'.

Vi Er Ordbildne
Metronome, Produceret for DR1

En mand i kokkeuniform står foran en by ved vandet med en bro og moderne bygninger i baggrunden.

Kochen på Toppen
Metronome, Produceret for Viasat

En mand står foran et optagelsesteam i en travel, ubyråkratisk by i Afrika, omgivet af biler og folk.

Ultranyt i Sierra Leone
DR, Produceret for DR Ultra og Danmarks Indsamlingen

TV-nyhedsudsendelse med en nyhedsvært på venstre side og en feltreporter udenfor på højre side, begge i Danmark.

TV Avisen
DR, Reporter og Nyhedsjournalist

En gruppe glade børn og unge iført farverige tøj og hue, samlet foran en baggrund med lys, der skinner bagfra, fotograferet for MGP 2019, DR logo i nederste venstre hjørne.

MGP 2019
DR B&U, Produceret til DR1

Personer i forskellige traditionelle indiske drag, nogle med bønnetegn, foran en gruppe børn i en klasseværelse.

Joakim vs. Nepal
DR, Produceret for DR Ultra

KONTAKT

Ønsker du at høre mere om mulighederne for din virksomhed, booke en workshop eller få et uforpligtende tilbud på et konkret projekt - så indsend din forespørgsel med kontaktinformation via formularen eller book et 15 minutters videomøde direkte i kalenderen her.

Ved at trygge ‘Ring mig op’ accepterer samtidig Visual Proofs betingelser for behandling af dine personlige oplysninger. Læs mere her: Privatlivspolitik